sâmbătă, 19 februarie 2011

fizica/religie - manole marius

In urma unor discutii am decis sa scriu acest articol care din punctul meu de vedere o sa fie destul de interesant.Va rog sa cititi tot articolul!!!!

As vrea sa aduc la cunostinta faptul ca religia si cu fizica se bat in cap,din doua motive.Religia ne prezinta intamplarile care au avot loc cu mult timp in urma,iar fizica incearca sa arate oameniilor ca religia nu are nicio treaba cu facerea pamantului de catre Dumnezeu.
In primul rand cel care a scris vechiul si noul testament nu se stie nimic despre el,cine este,unde sunt ingropate oasele lui.Asa si cu Matei,Marcu,Luca,Ioan nimic nu se stie despre acesti oameni.Ma gandesc ca asa si eu ma pot apuca acuma sa scriu ce a fost inainte de facerea pamantului,sa scriu tot felu de tampenii ce imi in cap si sa dau publicitatii.Ce ne intereseaza pe noi este faptul ca mama lui Isus Hristos,Maria care nu se stie nimic despre ea,unde a fost inmormantata la fel si pentru tatal lui Iosif Ioan.Deci ceva este la mijloc,acesti oameni au existat sau sunt niste inventii care ne-au fost date noua sa le citim.La Vatican sunt tinute toata istoria religiei si nimeni nu poate sa intre acolo decat cei ce lucreaza acolo.Nu vi se pare ciudat ca daca cumva s-ar afla ca dumnezeu nu exista s-ar da peste cap pamantul.Toti oamenii ar incepe sa fure,sa se omoare.Asta incearca stiinta sa arate lumii ca noi ne tragem din maimute sau ca suntem stramosii unor extraterestri.Stephan Hawking celebrul fizician ne dezvaluie ca Dumnezeu nu exista si ca noi suntem facuti la intamplare ca asa a fost dat sa fie printr-o explozie Bing Bang care a avut loc acum mult timp.Ce mi se pare ciudat este faptul ca dupa cum bine stiti unii preoti,dupa cum bine ati vazut la televizor,dupa ce merg la biserica se apuca sa bea sa faca tot felul de prosti.
Asadar eu sunt un om credincios si nu ies din cuvantul lui Dumnezeu dar am vrut sa vad si alta posibilitate care s-ar putea ascunde in spatele unor carti vechi si testamente tinute secret de catre Vatican pentru a nu da peste cap populatia pamantului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu